Bookingsystem og nettside på en dag!

Gjennom en heldagsworkshop sammen med deg, setter vi opp og lanserer en komplett nettside med bookingløsning - alt på én dag!

Hele vårt team sitter sammen med deg når vi i løpet av noen timer setter opp og lanserer en komplett nettside for din reiselivsbedrift.

Fra kr 66 000 eks. mva.

En enkel og fleksibel løsning som passer perfekt for

design-ikon
nettside-ikon
markedsføring-ikon

Gjør din hverdag bedre med et brukervennlig bookingsystem!

Dette er løsningen som passer for deg som nettopp har startet opp en reiselivsbedrift, eller for deg som ønsker å håndtere bookinger på en mer effektiv måte.

På en dag kan du få satt opp bookingsystem, betalings løsning, nettside, e-post, sosiale media kontoer og digitalisert dine produkter.

Kort om Bookingsystemet

  • Enkel administrasjon
  • Selvbetjent booking og øyeblikkelig betaling
  • Enkelt brukergrensesnitt for deg og kundene
  • Omfattende rapportering til regnskapsfører
  • Dashboard med oversikt over hele virksomheten
  • Mulighet for booking direkte på Facebook
  • Tilgang for agenter med automatisk provisjonsberegning
  • Oppdatert gjesteliste på mobil

 

Logo. Checkfront

Unikt med Checkfront Unikt med Checkfront Unikt med Checkfront

Slik foregår det

08:00-09:00

Oppstartsmøte

Vi starter dagen med å gå gjennom hva som skal gjøres, hvilke oppgaver som skal gjennomføres og hvilket innhold som må produseres.

08:00-09:00
09:00-11:30

Utviklerfasen

Servere startes opp, domener kobles, og det tekniske begynner å falle på plass. Samtidig sitter vi sammen med dere, og gjør siste finish på produktene.

Produktene blir digitalisert og klargjøres for å legges inn i bookingsystemet.

I bakgrunnen kan man skimte fødselen av en nettside.

09:00-11:30
11:30-12:00

Lunch!

Uten mat og drikke, duger heltene ikke! Rundt lunsjbordet foregår samtalen løst og fast.

11:30-12:00
12:00-14:00

Designfasen

Bookingsystemet begynner å ta form! Bilder, tekster, grafikk og videoer legges inn, og med god hjelp fra dere gjenspeiles bedriftens merkevare og visuelle profil. Man kan snart begynne å lukte bestillinger.
12:00-14:00
14:00-16:00

Ut på alle kanaler!

Man kommer ikke veldig langt med kun et bookingsystem. Hyppig aktivitet på sosiale medier er alfa og omega for å overleve i dagens digitale hverdag. I dette steget kobler vi sammen ulike kontoer for dere, som f.eks. Facebook, Google, Instagram, TripAdvisor og Booking.com.

14:00-16:00
16:00-17:30

Finpuss

De siste justeringene gjøres. Bookingløsningen testes, vurderes og godkjennes. Betalingsterminalen aktiveres, og det åpnes opp for bookinger.

16:00-17:30
17:30-18:00

GRATULERER!

Bookingsystemet er live!

Da du kom inn til oss på morgenen, hadde du potensielt hverken nettside, bookingsystem eller noen særlig tilstedeværelse på sosiale medier. Nå er alt oppe å kjøre, og du kan faktisk risikere å få inn en bestilling allerede på tur hjem.

17:30-18:00

Inkludert i prisen:

Forberedelser

Desto mer av innhold som er på plass før dere møter opp hos oss, desto bedre. I god tid før selve dagen, vil dere få tilsendt en rekke skjema fra oss, som må være utfyllt før nettsiden og bookingsystemet settes opp. Disse skjemaene hjelper dere å definere produktene deres, samle inn bilder, filmer og tekster av til bruk på nettsiden, og samler inn grunnleggende informasjon om bedriften deres og deres ansatte.

Opplæring

Når nettsiden med bookingsystem er ferdigstilt og levert, må dere jo lære dere å bruke systemet. Inkludert i prisen, er opplæring for inntil 3 personer. Under opplæringen vil dere lære alt dere trenger for den daglige driften, samt hvordan dere setter opp nye, eller endrer eksisterende produkter. Det er mye informasjon som skal fordøyes, så opplæringen foregår som regel over to dager.

Andre nettsider lagd på en dag:

Ta kontakt for gratis og uforpliktende prat!

Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å gi deg den beste opplevelsen mulig. Ved å fortsette å bruke nettsiden aksepterer du dette.